miercuri, 26 martie 2008

Miercuri

Cumva urasc ziua de miercuri...

Nu am ore prea grele la sc dar e asa o zi nasoala... de obicei fac mate dupa-masa miercuri, ceea ce o face si mai groaznica... Alte motive pentru care nu-mi place ziua asta? nush... nu prea am, o displac pur si simplu, e prea departe de weekendul trecut si si de cel viitor, e plictisitoare, si nu am chef de nimic...

Singurul lucru ce imi impropateaza ziua e review-ul nou care apare de la Yathzee, un britanic din australia, nebun care imi inveseleste ziua... dar si acest review apare numa la 8 seara, deci pana atunci e mult de asteptat.

Daca te intereseaza despre ce vb atunci intra aci http://www.escapistmagazine.com/articles/view/editorials/zeropunctuation

alte chestii despre astazi:

E ultima zi de asteptare pana la intrarea in posesiune deplina a masinii noi! Thank God!
Variantele la engleza is grele, naiba sa la ia!
M-i s-a spus astazi ca m-am ingrasat, ceea ce eu nu cred; [nu stiu dupa ce scriu asta, tinand cont de faptul ca tipu care mi-a spus acest lucru, azi am aflat, s-a tatuat in clasa a 10-a pe burta (idiotu') numa ca amu sa plateasca 16 milioane pentru a-l scoate sa poata merge la academie...] desi am incercat sa fac tot posibilu sa slabesc un pic pana acu vreo 2 sapt (cand mi-am fisurat degetu mare de la picioru drept, cu ajutorul involuntar lu Andy), esuand, de aia nici nu m-am ingrasat. Masa imi ramane constanta... dar lasa vine aprilie si ma pune Gyuri la treaba!

Ducu a fost foarte nervos astazi cat statea cu mine-n masina... saraca Dora a trebuit sa indure injuraturile abundente adresate partenerilor mei de trafic de catre acesta (acesta fiind Ducu); nu ca partenerii de trafic nu ar fi meritat-o... dar deja dupa cateva luni de sofat si apropape 19 ani de trait in Romania, partea scoartei mele cerebrale care se ocupa de reactionarea violenta la situatiile enervante, intra intr-un rigor mortis mai mult sau mai putin voluntar care ma stopeaza sa mai irosesc pretioasa energie fizica si spirituala asupra idiotilor cu care trebuie sa impart soseaua.

Bun... deci sa printez si io niste variante... sa mananc, sa aflu daca boxele alea din sc de arte is pasive sau nu... sa fac CEL PUTIN O VARIANTA LA ENGLEZA, sa nu uit sa ma uit la noul Zero Punctuation, sa fac un dus lung, sa ascult muzica tare! intre timp sa scriu e-mail-uri lu Chrystalla din Cipru, lu Bahar din Turcia, lu Amanda, Hugo si Anasacia din Suedia, lu Audrey din Franta si lu Julian si Maria din Germania! Ioa, mai ii si filozofia.... si la romana sa repet pt reciat...

I hate my life, that is until tomorrow, when I'll be crusin' in the new Bavarian wonder while listening to Mark Ronson remixes, Kanye West and some Eric Clapton yah!

ok... tocmai o strigat la mine maica-mea ca nu mi-am facut ordine in camera... si mai continua... ok. Ma rog, ordine, in vocabularu lu mami e, de facto, o notiune abstracta probabil derivata din geometria non-euclidiana si ar fi incurporarea telurica a unei perfectiuni metamorfozate in regularitate absoluta... dar asta e o tema pentru alta data!

Ceao!

Un comentariu:

Ducu spunea...

culta muzica tare da nu cumva sa intrii pe mess..baga-ti modem-ul in cur te rog. multumesc.