marți, 25 martie 2008

First Entry!

 Am... mi-am creat io un blog amu mult timp dar nu m-am mai prea ocupat de el. Amu m-o apucat din nou blogatu' asta si, spre supriza mea, inca imi era activ contul! Se pare ca sunt site0uri care tinla utilizatori, la propriu, tin de ei!

 DC m-am hotarat sa incep acest blog nou? Pai... aodata ca seara imi place sa fac asta, imi da o ocpuatie mai intieresanta seara, cand deja is prea obosit sa fac ceva constructiv, decat sa stau si sa ma uit pe youtube la cehstii care le-am mai vazut de 1000 de ori fiind, la acest ceas, deja prea lipsit de inspiratie sa caut dupa ceva ce poate inca nu am vazut.

  Ar mai fi si alte motive... de exemplu aici pot sa scriu linistit ca poi-maine, adica joi dimineata, imi scot BMW seria 1 coupe-ul nou din showroom fara sa afle nimeni, chiar desi blogul e disponibil tuturor! Ha! Pe cand cineva va citi acest post faptul ca sunt posesorul unei masini bavareze de 177 CP (prin bunavointa tatalui meu) nu va mai fi o nouatate... dar daca te afli printre cei care credeai ca mi-am laut Golf 5 GTS, da, inc azul asta paote te vei simti putin ciudat, sau poate amuzat, anyhoo, fain!

  Alt motiv este ca se apropie bacul si eu nu mai stiu gramatica/ortografie... In a 8-a nu exista sa gresesc in cele de ale limbii romane, dar se pare ca invatamantul romanesc a reusit sa-mi deteriorizeze o calitate intelectuala!

   Bun apoi motivele clasice: relaxare, autoevalurea zilei, scaparea de ganduri, reorganizarea ideilor, reflectare asupra sentimentelor... si toate acestea se aplica...

    Vedem cat ma tine bloguitu asta...

    Io amu ma duc la dush.

    si pt unii sau altii, first facts to know about me:

    Par mai serios dacat sunt.
    Am accent care de catre unii e identificat a fi de ardelean, de maghiar sau cateodata de englez (?!)
    Ma bag in multe
    Is putin enervant cateodata pentru oameni noi
    Apropo de accentul de maghiar, da sunt maghiar!
    Sunt putin dislexic
    Ador sa calatoresc
    Ador muzica
    Am doi caini
    Am mai multe diplome si certificate decat degete la membrele superioare


     Servus!

Niciun comentariu: