joi, 27 martie 2008

Joia neagra...

 Azi a fost o zi oribila, in totul de cuvant al ei.

 Sa explic:
 1) Am fost foarte bosit toata ziua
 2) Mult asteptata masina nu am putut-o ridica deoarece companiile de asigurari sunt de fapt companii de talharit, numa cu o prefata atata de sofisticata incat cateodata tinzi sa uiti ca, in fond, nu sunt numica decat niste jalnici HOTI, si fiindca marii sefi de la BMW, din Bucuresti, se pare ca au emis factura de cumparare cu mare repeziciune pentru a incasa banii tatalui meu, dornic de a-mi achizitiona maisa inainte sa o achizitioneze altcineva, fara insa a explica ca masina trebuie sa ramana in salon pana cand va veni alta pentru a o inlocui. => Masina MEA va fi folosita la expozitii in Cluj si Tg. Mures, iar intre timp cei de la BMW fabrica draguta ei sora de inlocuire care s-ar parea ca va ajunge doar in minim o saptamana!

Deci, mai bine imi comandam io masina... sau mai bine bagam picioru in BMW! Cum sa faca asta cu o masina care e deja proprietate privata?

3) A trebuit sa ma duc la repetitie la romana... ahhh...
4) a trebuit sa ma duc sa tin o prezentare EYP in economic, lipsind de la filozofie cu jena... in starea in care eram a mai trebuit sa dau si un interview care, astfel, a reusit a fi dominat de balabairi si dezacorduri...
5) Dupa prezentare nu am avut cu cine sa merg la o cafea, macar am dat de Mihai la statuia lu' Viteazu
6) a trebuit sa organizez sonorizarea pentru repetitia de maine de la canto... din nou EU! DC EU?!
7) a trebuit sa stau 2 ore si ceva la chitara pentru a repeta pentru cocnertu de sf de an (la faza asta deja ma durea capu ingrozitor, deci nu a fsot de fel placut sau relaxant)
8) a trebuit sa returnez Seat-ul lu frate-meu, astfel NU AM MASINA!
9)Nevoit fiind sa vin pe jos pana acasa, fiind pieton din nou, in loc sa fiu madrul sofer de la volanul unui BMW... ma rog, deci venind pe jos, am realizat ca INCA MA DOARE DEGETUL DE LA PICIOR!

Sa-mi bag... ce sa mai zic?

poate ar mai fi chestia ca:

10) maine aveam ore de la 10 la 12, in absenata a multor cadre didactice, dar afland ca concursul international Kangaroo se tine maine, si trebuie sa merg pe 8, sa stau pana la 11 sau 12 iar apoi de la 12 la dracu-stie-cat sa stau la repetitia de recitat!!! doar ca apoi sa fug sa fac sonorizarea pt repetitia de cor de la canto, sa particip la ea, iar apoi sa si deZfac sonorizarea!!!

Cineva ar trebui sa ma plateasca pentru viata care o duc... pot sa am BMW, ca nici nu mi-l da firma, si si daca o sa-l am, tot sclavul propriei mele bunevointi prostesti voi fi...

Sper sa m-i se schimbe odata destinul, si sa ma trezesc, candva, intr-o lume in care oamenii nu profita de persoanele ca si mine... ca toti pe mine ma pun sa fac totul si sa fiu marele prestant peste tot ca "pe Sebi ne putem baza!"...

Fuckin' grand! Blooody Freakin' spellbinding!

OUT!

Niciun comentariu: