sâmbătă, 5 aprilie 2008

Sambata oribila...

De m-ar ataca acuma cineva cu un cutin as sari sa-l imbratisez!

Ce zi!!! Numa cautari pe net de oferte de cazare, chestii pentru scoala, chestii pentru taica-meu si prietenii lui din Cehia! AAA

As fi vrut tare sa ies in oras sa ma relaxez un pic cu za guys dar pe cand mi-am terminat treburile era deja 8:30 si mai trebuia sa sa fac baie si sa ma rad, si fiind putin racit nu imi puteam permite sa ies afara in vremea asta, din nou, imediat dupa baie, astfel m-am uitat putin la Friends si am decis sa raman in casa... trist...

Mi-e si jena sa mai uit la telefon sa vad cate apeluri ratate am de la lume pe ziua de astazi. :|

Si vremea asta, duc-o Dracu', e buna numa sa racesti in ea, ca nu-ti vine sa te imbraci ca-n februarie dar daca nu o faci racesti, ca mine!
Deja de atata timp astept sa pot iesi la un baschet sau tenis, dar nu se paote de vreme!

Balonu lu Gyuri nu l-au desfiintat inca ca nu-i destul de cald, sper ca macar pe sapt viitoare sa fie si el disponibil... (pt tenis)

Masina, nu vine nici luni... ci cam miercuri... caci luni o vor pune doar pe trailer, si cumva, va tine pana miercuri sa ajunga pana in Oradea! Dar, de fapt vedem daca o apuc io si miercuri...

aaa... ce sa mai zic... m-am certat cu maica-mea din cauza unui obicei oribil de al ei...

Is nervos, obosit si simt ca, astzi, as fi avut mare nevoie de destindere...

uitandu-ma la blogu meu... nu e foarte optmist, in afara de lucrurile legate de masina noua, cand inca credeam ca o voi primi grabnic... ma intreb oare, cat timp va trece pana cand o sa scriu un articol umplut numa de chestii bune? Si ce vor fi ele?

Cu ajutorul blogului ma pot auto-descoperi, in retrospectiva voi putea vedea cat de des sunt fericit la capatul zilei, si ce m-a facut fericit... misto

B-bye!

Niciun comentariu: