miercuri, 2 aprilie 2008

Na....

Pai, de mult n-am scris...

Ce sa zic? asta e, nu prea am multe de spus...

Masina inca tot nu mi-a venit, scoala e cam la fel si nici nu au avut loc evenimente prea iesite din comun, zile abisale sau extaziante.

In weekend cam nicicum. Vineri am iesit cu Ducu la o vorba, o fost placut, mi-a dat satisfactia aia care apare cand iti mai scuipi gandurile unui bun ascultator ca si el. Sambata? O venit Laura, vara mea, cu Nicu, prietenul ei, sa stea o noapte fiind in trecere spre Paris. O dulce Paris ce m-as duce la tine (sau in tine?). Chiar i-am zis lu Laura sa ma ascunda in portbagaj si sa ma duca si pe mine daca poate :D. Se pare ca nu i-a placut ideea avand in vedere ca a doua zi a sters-o de dimineata inainte sa ma trezesc eu. :P Tot sambata m-as fi simtit demn de a fi invitat la maju' lu Teo, insa nu mi-a fost acordat acest prilej... Nu ma intelege gresit, nu reactionez asa de obicei cand nu sunt invitat undeva, ca doar n-oi fi buricu Pamantului dar cand is invitiati si Mihai si Marius si Ducu si, desigur, si Andy si doar eu nu (din grupa vesela) atunci involuntar apar doua reactiuni din partea mea: 1) Ma supar, asa un pic, fiind atata de marginalizat ca numai eu nu sunt chemat din propria gasca 2) Incep sa stau pe ganduri daca sunt chiar atata de imposibil incat lumea ii tolereaza pe toti prietenii mei in afara de mine... Duminica or fo bunicii pe la mine, am mancat, am vorbit si ne-am uitat la "New World", vizualizant povestea tragica a printesei exotice Pochahontas.

Luni... nimic interesant... am fo pana seara in oras si Ducu s-a suparat pe mine dintr-un motiv care cred ca era mai degraba o cofuzie, caci nu am intentionat sa il super in vreun mod, da sorry anyway Ducu, astfel am ramas in doi cu Mihai la o scurta taclare.

Marti? Info si recitalu lu' peste... a si 1 aprilie ziua lu Cristi Sabau, persoana cu care am petrecut cel mai mult timp in aceeasi clasa. Legaturile sibiotice create in timp se simt caci, imi ramane lipit de partea aia al sufletescului meu unde scrie "PRIETENI" chiar daca ma enerveaza cateaodata. Pe langa asta am asistat la un curs scurt, si interesant, despre Nichita Stanescu tinut de decanul facultatii de litere, fostu meu vecin de la bloc! Fain prof!

Azi? pai... ce sa zic... nimica special... o mica reconcilire cu Ducu, o cafea, tot cu Ducu in Chanson, si zi de mate... si de Zero Punctuation!

E ciudat cum ultima oara cand am scris de Zero Punctuation era atunci cand inca eram convins ca a doua zi imi primesc masina... desi asta a fost doar amus o saptamana, mi se pare de parca ar fi fost acu o luna... asteptarea asta dupa msina dilata si timpul pentru mine... :| Culmea e ca tot acolo ma aflu unde m-am aflat si atunci... asteptand si sperand ca poate vineri sau sabata, sau doamne, luni sa devin posesorul (efectiv) al masinii!

Pa!

Niciun comentariu: